Monday, September 10, 2018

Promo JSM Alfamart 14-16 September 2018

Promo JSM Alfamart - Kedai runcit semakin berkembang di Indonesia. Salah satu peruncit francais yang sering kita temui ialah Alfamart. Sekiranya anda berminat untuk memiliki kedai francais Alfamart, keperluan umum yang mesti dipenuhi ialah kewarganegaraan Indonesia, mempunyai entiti perniagaan, sudah atau akan mempunyai lokasi perniagaan, memenuhi keperluan pelesenan, dan bersedia mengikuti sistem dan prosedur yang berlaku di Alfamart.


Kemudian, berapa banyak pelaburan diperlukan jika anda ingin bergaul dengan Alfamart? Pengarah Hal Ehwal Korporat Alfamart, Solihin berkata, orang yang ingin bermitra dengan Alfamart mesti menyediakan dana sekitar Rp. 300 juta hingga Rp. 500 juta. Dana itu tidak termasuk tanah yang kemudiannya akan digunakan sebagai cawangan Alfamart. "Uang investasi itu adalah untuk merenovasi tempat, peralatan dan barang untuk dijual, jadi di luar tempat itu sekitar Rp 300-500 juta," kata Solihin di Jakarta, Selasa (28/8/2018).


Dana pelaburan termasuk yuran francais Rp. 45 juta untuk 5 tahun, pemasangan elektrik, peralatan kedai, penghawa dingin, komputer kasir, Tanda Tangan dan Tanda Pole, lesen menyimpan, sistem maklumat runcit, dan promosi dan penyediaan untuk membuka kedai. "Konsep Promo JSM Alfamart pelaburan itu mempunyai penghitungan, kami mengira tempat, potensi pasaran, kami mengira ia dalam perniagaan, katakanlah tempat ini dengan tahap jualan ini, modal itu kembali dalam beberapa bulan Jika potensi tidak sesuai, kami menganggap bahawa tempat itu tidak dapat dilaksanakan, "kata Solihin.


Menurut Solihin, Alfamart akan mengenakan yuran royalti kepada francais. Royalti yang dibayar kepada Alfamart dikira secara beransur-ansur, bergantung kepada jumlah penjualan bulanan bersih kedai yang dimaksudkan dan tidak termasuk cukai.


Lihat selengkapnya : https://seoreview-bergaransi.com/2018/09/10/katalog-promo-jsm-alfamart/

No comments:

Post a Comment